محتوای به روز برای فیلم های دانولدی

محتوای به روز برای فیلم های دانولدی


جاه طلبی به تنهایی چشمگیر است.

مایکل بی جردن برای اولین کارگردانی خود تصمیم گرفت که فیلم کرید 3 را که آخرین فیلم در فرانچایز اسپین آف «راکی» و نهمین فیلم در حماسه محبوب بوکس است، بازی کند. او همچنین خود را در این فرآیند هدایت می کند، زیرا او یک بار دیگر به نقش قهرمان جنگنده آدونیس کرید، پسر آپولو باز می گردد. و او در هر دو طرف دوربین برق می‌زند، به عنوان ستاره فیلم و همچنین اعتماد به نفس و سبک واقعی کارگردان فیلم، به تظاهر و عمق احساسی جدید می‌پردازد.

برای تماشای فیلم سینمایی و فیلم سینمایی دوبله فارسی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.  

با انجام این کار، جردن راه های سیلوستر استالونه را دنبال می کند که خود را در چهار فیلم «راکی» کارگردانی کرد، از جمله فیلم صمیمانه «راکی بالبوآ» در سال 2006. اما او همچنین باید کارهای دوست دیرینه و همکار نزدیک خود رایان کوگلر را دنبال کند که کارگردان اصلی فیلم کرید بود. جردن تمام این فشارها و انتظارات را متحمل شده و آن را به فیلمی تبدیل کرده است که هم میراث سریال را ارج می نهد و هم داستان را به جلو می چرخاند. و کاملاً تعجب آور نیست، او اجراهای قدرتمندی را از بازیگران همبازی خود می گیرد، از جمله جاناتان میجرز ترسناک در نقش دوست دوران کودکی آدونیس که تبدیل به دشمن شد.

فیلم سینمایی هندی و فیلم سینمایی جنگی نیز از آن دست ژانرهایی هستند که بینندگان مختلفی فیلم های مربوط به آن ها را دنبال میکنند

با این حال، فیلم کرید 3 کمی طول می‌کشد، زیرا به سال 2002 لس آنجلس بازمی‌گردد تا تاریخ مشترکی بین رقبای نهایی فیلم ایجاد کند. آدونیس «دونی» کرید را می‌بینیم که در نوجوانی از اتاق خوابش بیرون می‌رود تا شخصیت برادر بزرگش، دامیان «دام» اندرسون را ببیند که در مبارزات زیرزمینی تسلط دارد. یک رویارویی خشونت‌آمیز در راه خانه یک شب سرنوشت هر دوی آنها را رقم می‌زند، آدونیس به عظمت می‌رود و دامیان برای محکومیت 18 سال زندان. یک برش مسابقه با زمان بندی دقیق و زیبا، داستان را 15 سال به جلو می برد تا به ما نشان دهد که دانی اکنون حرفه بوکسی را دارد که دام همیشه آرزویش را داشت. یک جهش دیگر به امروز نشان می دهد که آدونیس از رینگ بازنشسته شده است و در یک عمارت مدرن در هالیوود هیلز زندگی مجللی دارد.

فیلم عاشقانه جدید و فیلم ترسناک دوبله فارسی نیز از ژانرهایی است که در نماوا به صورت مداوم به روزرسانی میشود و بهترین های این ژانر را میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید

نگاه جردن به جزئیات نشان داده می شود زیرا او به خوبی نشان دهنده نوع ثروتی است که آدونیس با همسرش بیانکا (تسا تامپسون) و دختر ناشنوای آنها، آمارا (میلا دیویس کنت) از آن برخوردار است. ظرافت مینیمالیستی و خنثی‌های خامه‌ای - کار طراح تولید Jahmin Assa و طراح لباس لیز ولف - فوراً نشان می‌دهد که آدونیس شخصیت خوش‌ذوق و صلح‌جویانه‌ای را که اکنون به دنبال آن است به دنیا نشان دهد.

فیلم عاشقانه کره ای و سریال عاشقانه ترکی نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد

همانطور که آدونیس در حال شکل دادن به نسل بعدی مبارزان به عنوان یک نیروی پشت صحنه در آکادمی بوکس دلفی خود است، بیانکا خواننده و ترانه سرا در حال نوشتن آهنگ ها و کار با استعدادهای جدید به عنوان تهیه کننده است. آنها به خود می گویند که راضی هستند، اما تنش جذابی در ترکیب وجود دارد، زیرا واضح است که هر دو هنوز مشتاق کانون توجهی هستند که زمانی آنها را تعریف می کرد و آنها را تغذیه می کرد. تامپسون زمینی و حساسیت را به این فیلم به شدت مردانه به ارمغان می آورد و دیویس کنت جوان - که یک هنرپیشه ناشنوا است - در اولین نقش اصلی خود بسیار درخشان می درخشد، بیش از اینکه با حضور پرشور و زمان بندی بازیگران کهنه کار مقابل خود را نگه دارد. فیلیسیا رشاد نیز با یک بازی مهم و برازنده در نقش مادر آدونیس، مری آن، باز می گردد. و استفاده مکرر از زبان اشاره به‌عنوان وسیله‌ای برای برقراری ارتباط در خانواده، لمسی معنادار و معتبر است.

برای تماشای لیگ آلمان به سایت فیلم نماوا پخش زنده مراجعه نمایید.

اما حس و حال آنها با آمدن دیم از بین می‌رود، کسی که از هر نظر خود را در زندان سخت‌تر کرده است و اکنون به دنبال شکوه بوکس است که معتقد است حق اوست. با توجه به حضور شرورانه قابل توجهی که هر دو بازیگر در دنیای سینمایی مارول داشته اند، لذت خاصی در تماشای نمایش کانگ علیه کیل مونگر وجود دارد. Majors، مثل همیشه، فوق العاده است. او انرژی عمیقاً ناراحت کننده ای را به نقش می بخشد - چیزی ناپایدار در مورد دیم در زیر ظاهر به ظاهر آرام او وجود دارد. این واقعیت که او آشکارا همیشه عصبانی نیست، چیزی است که او را ترسناک‌تر می‌کند: او تماشا می‌کند، نقشه می‌کشد، می‌جوشد، اما جسمانی تحمیلی‌اش در نهایت او را وحشی می‌کند.

 

جردن کارگردان با همکاری با فیلمبردار کرامر مورگنتا و تدوین‌گران جسیکا باکلس و تایلر نلسون، صحنه‌ای به ظاهر ساده را می‌گیرد که در آن آدونیس و دامیان شامی ناخوشایند را با هم ملاقات می‌کنند و داستانی کامل و غنی را با آن روایت می‌کنند. کلوزآپ ها، قدم زدن، تصمیم به نگه داشتن چهره یک بازیگر برای یک یا دو ضرب بیشتر از حد انتظار - همه آنها معنا و زیرمتن زیادی را منتقل می کنند. مبادله با چیزهایی که نشان نمی‌دهد قدرتمند است - برای چیزهایی که این شخصیت‌ها به ما نمی‌گویند، با چیزهایی که از نظر استراتژیک مانع می‌شوند، اما ما می‌توانیم حس کنیم.

اما «کرید 3» همچنین به مردم آنچه را که می‌خواهند می‌دهد و آن عبارت است از: چندین مونتاژ آموزشی. همانطور که آنها در «تیم آمریکا: پلیس جهانی» می خوانند، «حتی «راکی» مونتاژ داشت. وقتی مشخص شد که دانی باید به فرم خود بازگردد تا با دام برای قهرمانی بجنگد - در استادیوم داجر، از همه مکان‌ها، مکانی واقعاً الهام‌بخش که بسیار لس آنجلس است - فیلمنامه از کینان کوگلر (برادر رایان) و زک بالین ("شاه") ریچارد») تمام ضربات نشاط‌آوری را که انتظار دارید می‌زند، اما ضرب‌های هوشمندانه جدیدی را نیز وارد می‌کند. بنابراین بله، در خیابان ها، در ساحل، بالای یک تپه دویدن وجود دارد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: دو شنبه 1 خرداد 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , downloadreviewmovies.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com